Retroceder   Forums > Conquista Online > Para Comprar y Vender > Tierra/Meteoro

Respuesta

Herramientas Desplegado
Antiguo 2011-11-04, 05:52 PM   #1
ZAQUIER
Miembro Avanzado
Majestad

Enviar un mensaje por MSN a ZAQUIERSITO
Predeterminado vendo mi pj

por si a alguien le intereza.... vendo mi pj en baro real....

datos interezantes:
vip lvl 3 (le faltan como 20 o 30 dolares para el lvl 4)
fenix actualmente lvl 6 dentro de poco fixed
water war troy 130 131 132 CONDE
casa lvl 4
habilidades fixed (robot, curacion, stigma, escudo, precision, espiritu sanador,
pot sin clan ni mentor: 278
alcanza 3,114, 061 de donacion en clan con su set e items super, super 2 socks y elites 2 socks guardados en inventario

set:
virola super 2 socks sdgs +6 lvl 121 hp: 152
collar super sock sdg +6 daño -3 lvl 130 hp: 211
armor super sock sdg +6 daño -3 lvl 126 hp: 129
botas super sock sdg +6 daño -3 lvl 129 hp: 149
anillo super sock sdg +6 daño -3 lvl 131 hp: 94
abanico super 2 socks 2super thunder +6 (libre)
torro super 2 socks 2super gloria +6 daño -1
latigo elite +5
caballo (amarillo) +6 hp de montura: 1202 frac de tigre de alma
botella de magia
fracs: traje ropa -1 abrigo de chingpo -1 traje de brujo y frac pasion de relampago (especial de vips) todos son libres
ARMAS: porra super 2 socks sdgs +6 lvl 131 hp: 130
porra super 2 socks sdgs +5 lvl 131 hp:124
espada super 2 socks sdgs +5 daño -3 lvl 131 hp: 151
arco super 2 socks sdgs +5 lvl 70 hp: 62

detalles sin encantos ni almas santas
hp: 12800 (bestias escala 4)
mp: 400
ataque: 7585-10346 (con espada) 7508-10939 (con doble porra)
defensa: 4894
M-ataque:715 (bailarin escala 4)
M-defensa:150
evacion:92
habil: 128(con espada) 73 (doble porra)
precision: 15
ataque: +150%
M-def: 61% (no tengo aretes)
bendicion: 17% (con espada) 14% (doble porra)
daño final: 3400
M-daño final: 2350
defensa final: 3200
M-defensa final: 2150
ataque critico: 6% (kongfu escala 5)
antiveneno: 72% (antiveneno escala 9)

set secundario (de lunas)
aretes normal sock refi luna lvl 97
espada elite 2 socks +3 lvl 115 refi y super de luna
espada unica 2 socks lvl 115 2 refis de luna
armadura unica sock super de luna +3 lvl 120
total: 220% extra para subir habilidades

tiene buena reputacion el pj, es amado por los clanes enemigos (lol) n.n nunca e tenido problemas de robo de items o por usar hack (por obvias razones nunca a caido a bot jail, esta limpio) en su lista de pk tiene muchos pjs powers del server para presumir

y.... ya no se me ocurre que mas poner! si a alguien le intereza comprarlo mande priv (de por si creo que no deberia poner esto xD pero da igual seria mi primer infraccion jojo)
ZAQUIER esta offline   Responder Con Cita
Antiguo 2020-03-04, 06:21 AM   #2
FrankJScott
Miembro Avanzado
Majestad

Enviar un mensaje por ICQ a FrankJScott Enviar un mensaje por AIM a FrankJScott Enviar un mensaje por Yahoo  a FrankJScott Enviar un mensaje por Skype™ a FrankJScott
Predeterminado Bruc Bond & Eyal Nachum banking info

Loved browsing this blog If anyone is interested in Bruc Bond, they aim to make 21st century banking straightforward, simple, and transparent. I suggest looking at this Eyal Nachum banking information page or perhaps this Eyal Nachum banking information site. This Bruc Bond banking tips page is also worth a look.
FrankJScott esta offline   Responder Con Cita
Antiguo 2020-03-04, 10:46 PM   #3
FrankJScott
Miembro Avanzado
Majestad

Enviar un mensaje por ICQ a FrankJScott Enviar un mensaje por AIM a FrankJScott Enviar un mensaje por Yahoo  a FrankJScott Enviar un mensaje por Skype™ a FrankJScott
Predeterminado Bruc Bond & Eyal Nachum banking information

Love reading this blog Btw, if anyone is interested in Bruc Bond, they aim to make 21st century banking transparent. I recommend looking at this Bruc Bond banking advice forum or perhaps this Bruc Bond financial tips profile for more. This Bruc Bond bank info website is also worth a look and don't forget this Bruc Bond banking tips website. Also take a look at Bruc Bond bank info forum and check out this Eyal Nachum banking advice page. You may as well check out this Eyal Nachum financial information site too; Eyal Nachum is the architect of the software that SMEs use to do cross-border payments at Bruc Bond.
Antiguo 2020-06-06, 03:58 AM   #4
FrankJScott
Miembro Avanzado
Majestad

Predeterminado Growing fan of this page :)

Love a good read of this forum Btw, if you want to know the best mortgage companies in Columbia, South Carolina I highly recommend this loan company in columbia sc website not to mention this mortgage financial services forum or take a look at this refinance mortgage south carolina profile along with this loan page and don't forget this get a loan forum and finally this mortgage company profile is great too. Also worth mentioning is this home loans near me website, as well as mortgage company site and finally this finance companies in columbia sc forum and always this mortgage banker forum is great too. Love reading this blog 4f5fb70 here.

Other excellent sites include this excellent private school hertfordshire forum not to mention this great private school hertfordshire forum as well as this excellent private school hertfordshire profile along with this fine independent school hertfordshire website and don't forget this top independent school hertfordshire profile for more great info. Also there's this best private school hertfordshire website not to mention this excellent independent school hertfordshire website as well as this excellent private school hertfordshire site along with this best independent school hertfordshire forum
Antiguo 2020-06-06, 04:18 AM   #5
FrankJScott
Miembro Avanzado
Majestad

Predeterminado Had a good read of this site :)

Loved browsing this article Btw, if you want to know the best mortgage companies in Columbia, South Carolina I highly recommend this home loans near me site not to mention this mortgage banker website or take a look at this mortgage companies forum along with this how to get a mortgage forum and don't forget this home loan forum and finally this home loan site is great too. Also worth mentioning is this how to refinance page, as well as mortgage companies page and finally this refinance mortgage south carolina profile and always this mortgage companies near me profile is great too. Loving the insights of this forum b48e174 here.
Antiguo 2020-06-06, 04:20 AM   #6
FrankJScott
Miembro Avanzado
Majestad

Predeterminado Had a good read of this page :)

Loved browsing this page Btw, if you want to know the best mortgage companies in Columbia, South Carolina I highly suggest this refinance mortgage south carolina page not to mention this home loans near me forum or take a look at this mortgage banker site along with this how to refinance website and don't forget this mortgage financial services site and finally this mortgage companies near me profile is great too. Also worth mentioning is this opportunity loans near me website, as well as loan website and finally this mortgage companies site and always this loan forum is great too. Loving the insights of this blog 7896a8_ here.
Antiguo 2020-06-06, 04:56 AM   #7
FrankJScott
Miembro Avanzado
Majestad

Predeterminado Love reading this article :)

Loving the insights of this site Btw, if you want to know the best mortgage companies in Columbia, South Carolina I highly recommend this mortgage financial services website not to mention this mortgage companies profile or take a look at this get a loan site along with this how to get a mortgage page and don't forget this loan company in columbia sc site and finally this opportunity loans near me profile is great too. Also worth mentioning is this mortgage banker site, as well as loan company in columbia sc profile and finally this how to get a mortgage page and always this how to refinance forum is great too. Growing fan of this blog b48e174 here.
Respuesta

Marcadores

Herramientas
Desplegado

Normas de Publicación